HashClash in Twinkle magazine

Chadli Hachani is al sinds jaar en dag fan van aparte sneakers. Daarnaast verzamelt hij sinds een jaar of vijftien jaar kunstwerken die hem persoonlijk raken. Recent opende hij HashClash, een webshop waarin hij beide soorten producten verkoopt.

‘De naam HashClash is een mix van “hashtag”, wat staat voor de diversiteit aan producten, en “clash”, het samenbrengen van deze producten’, legt Hachani uit. Hij bestiert de nieuwe shop naast zijn reguliere baan als marketingmanager bij TopParken. ‘HashClash is live gegaan in januari, na een voorbereidingsfase waarin mijn ervaring met marketing, fotografie en vormgeving goed van pas kwam’, vertelt de eigenaar.

De unieke sneakers levert hij aan klanten in speciaal papier en met een handgeschreven kaart. ‘Hiermee proberen we net iets meer beleving te creëren bij het uitpakken’, zegt hij. Voor wat betreft de kunst houdt Hachani onder meer van het werk van El Viro uit Spanje of TedyZet uit Litouwen: ‘Kunstwerken waarbij je de penseelstreken kunt zien en ruiken, hun stijl en verhaal is goed zichtbaar.’ Verder bevat het aanbod in de webwinkel afdrukken van foto’s, waaronder een aantal dat door de eigenaar zelf gemaakt is. Verkochte kunstwerken worden – al dan niet ingelijst of opgespannen – verzonden per DHL Express of UPS. Alle producten worden bewaard in een ‘geheime’ opslag, vanwege hun waarde en diefstalgevoeligheid.

...

Lees het volledige artikel hier op Twinkle >

Geschreven door: Danielle Scheffer - Eindredacteur Twinkle


Let op: reacties worden voor publicatie beoordeeld op inhoud en taalgebruik.

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.